Bijirin hebat untuk kesihatan hebat!

Assalamualaikum & Salam sejahtera,
  
Di sini saya ingin berkongsi serba sedikit mengenai suatu makanan tambahan yang berbentuk bijiran iaitu O!Yes Spirulina Cereal.Pada mulanya produk ni nampak macam biasa-biasa jerr. Tapi bila dah rasa baru kita tahu nikmat serta khasiatnya.

O!Yes Spirulina Cereal


O-Yes! Spirulina Cereal yang baru merupakan spektrum berkhasiat  serta kaya dengan sebatian halus Elken Spirulina organik, Kolostrum IG6, beras perang, oat dan barli. Sumber ini memang kita ketahui sangat padat dengan protein dan kalsium. Ia juga diperkaya dengan Taurina yang berkesan untuk penglihatan dan perkembangan otak yang baik.

Pada suatu hari, saya ada bagi pek percubaan kepada adik saya. Tujuannya untuk diberikan kepada anaknya yang berusia 1 tahun lebih. Ketika diberi makan, dia muntah.(means tak suka la). Tapi sekarang dah jadi kebiasaan pada anak saudara saya ni. Nak tau apa jadi sekarang??fuhh..tak cukup tangan parent dia melayan kerenah dia.hyper aktif..tapi aktif yang positif laa.

Ni satu lagi mak saya n seorang guru pencen pun dah cuba..Mereka sekarang dah jadika oat elken ni sebagai makanan tambahan tetap.Lebih lagi bila berpuasa, memang tahan lapar .Sebab kekadang orang tua ni dah jemu dengan ubat-ubatan dan pil ni.Dengan cara menjadikan spirulina sebagai bentuk oat, jadi dia orang ni tak terasa sangat macam makan ubat.

Lagi satu O!Yes Spirulina Cereal ni sesuai untuk semua golongan, yang vegetarian, kanak-kanak serta warga tua. Ia bebas daripada pewarna tiruan atau pengawet.Khas untuk pesakit gout, darah tinggi, pengurangan lemak dan sebagainya. Dann yang penting sekali ia adalah HALAL.

Cubalaa...

Tiada ulasan :